DRONshop

DRONshop – Modern és hatékony kiskereskedelmi rendszer

A DRONshop egy átfogó kiskereskedelmi rendszer, amely kifejezetten a kiskereskedelmi boltot és webáruházat üzemeltető vállalkozások működésének optimalizálására készült. Az alaprendszer tartalmazza az összes olyan funkciót, amire egy bolt üzemeltetéséhez feltétlenül szükség van, illetve biztosítják a jogszabályi megfelelőséget. Ezen felül választhatók olyan kiegészítő funkciók, szolgáltatások, amelyek gyorsabbá, kényelmesebbé, hatékonyabbá teszik a rendszert.

A Funkciótérképen mutatjuk, mely funkciók tartoznak az alaprendszerhez, illetve melyek a választható opciók.

 

Az alap rendszer szolgáltatásai

Törzsadatok – Partner (vevő, szállító, pénzügyi partner) és Cikk (Áruk és szolgáltatások, cikk jellemzők) rögzítése és karbantartása, adószám ellenőrzés

Beszerzés és értékesítési folyamatok:

Bevételezés, Szállítólevél, Nyugta, Egyszerűsített számla, Számla, NAV Online lejelentés

Bizonylat másolás, származtatás, releváns adatok egyszeri bevitele

Pénztár (pénztárgépes), pénztár zárás, pénztár jelentés

Készletnyilvántartás, beszerzési és értékesítési ár nyilvántartás

Forgalmi és készlet lekérdezések

 

Néhány kiemelt funkció, ami nagyban javítja a hatékonyságot

Teljesen automatizált áru bevételezés

Vannak belföldi beszállítóid, akiktől rendszeresen rendeled ugyanazokat a termékeket, vagy szolgáltatásokat?

A NAV Online rendszeréből letöltött szállítói számla adatok alapján a rendszer képes automatikusan előállítani a bevételezési bizonylatokat, csak egyszer kell összerendelned a számlán szereplő cikkeket a saját cikkeddel.


Pénztárgép integráció

NAV engedélyes online pénztárgép vezérlés: Neked elegendő a DRONshop-ban elkészítened a nyugtákat és számlákat, illetve kezdeményezned a pénztárnyitás és zárás funkciókat. Ezáltal kiküszöbölhetők az elgépelésből származó hibák, gyorsabbá és kényelmesebbé válnak a műveletek.


Webáruház integráció

Akár saját, akár bérelt webáruházzal rendelkezel, biztosítjuk a webáruház integrációt, amennyiben az adott webáruház alkalmas erre.


Hatékony költség kimutatás 

A szállítói költség számlákhoz rendelhetők automatikusan költség típusok. Egyéb, nem számla alapú költségek is rögzíthetők, így hatékony költség elemzéseket, kimutatásokat készíthet a rendszer.


Korszerű pénzügyi szolgáltatás opciók

Bankszámlák hatékony kezelése, számla kiegyenlítések vezetése, külső könyvelő programok részére adatok feladása, pénzügyi kimutatások, cashflow, és még sok egyéb lehetőség…

 

Egyéb információk

Felkészülés az e-nyugta és e-pénztárgép bevezetésére

Szakembereink már készülnek a kötelező e-pénztárgép cserére: a DRONshop rendszer minden tekintetben támogatni fogja az átállást az új e-pénztárgépekre, kihasználva az új rendszer által biztosított lehetőségeket.

 


Együtt fejlődhet a rendszer a vállalkozásoddal

A DRONshop a „nagy” vállalatirányítási rendszerünk (DRONerp) alapjaira épül, ezáltal biztosított a fejlődés lehetősége akár kis lépésekben, egy-egy új szolgáltatás opció hozzáadásával, akár nagyobb ugrásokkal, fellépve a nagyobb rendszereinkre egyszerűen, gyorsan, anélkül, hogy komoly bevezetési problémákra kellene számítanod...

 
A DRONshop egy rugalmas, testre szabható megoldás, amely kisvállalkozások számára mérsékelt áron nyújt segítséget a hatékonyság növelésében és az adminisztráció csökkentésében.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
gyorsan és egyszerűen!

Munkatársunk 2 munkanapon belül keresni fog.

Érdekel

Mondd el, mire van szüksége
vállalkozásodnak!

Vállalkozásodra és folyamataidra szabott rendszert ajánlunk neked.

Igényfelmérés
Vissza