A DRONshop egy átfogó kiskereskedelmi rendszer, amely kifejezetten a kiskereskedelmi boltot és webáruházat üzemeltető vállalkozások működésének optimalizálására készült. Az alaprendszer tartalmazza az összes olyan funkciót, amire egy bolt üzemeltetéséhez feltétlenül szükség van, illetve biztosítják a jogszabályi megfelelőséget. Ezen felül választhatók olyan kiegészítő funkciók, szolgáltatások, amelyek gyorsabbá, kényelmesebbé, hatékonyabbá teszik a rendszert.
A Funkciótérképen mutatjuk, mely funkciók tartoznak az alaprendszerhez, illetve melyek a választható opciók.
Törzsadatok – Partner (vevő, szállító, pénzügyi partner) és Cikk (Áruk és szolgáltatások, cikk jellemzők) rögzítése és karbantartása, adószám ellenőrzés
Beszerzés és értékesítési folyamatok:
Bevételezés, Szállítólevél, Nyugta, Egyszerűsített számla, Számla, NAV Online lejelentés
Bizonylat másolás, származtatás, releváns adatok egyszeri bevitele
Pénztár (pénztárgépes), pénztár zárás, pénztár jelentés
Készletnyilvántartás, beszerzési és értékesítési ár nyilvántartás
Forgalmi és készlet lekérdezések
Vannak belföldi beszállítóid, akiktől rendszeresen rendeled ugyanazokat a termékeket, vagy szolgáltatásokat?
A NAV Online rendszeréből letöltött szállítói számla adatok alapján a rendszer képes automatikusan előállítani a bevételezési bizonylatokat, csak egyszer kell összerendelned a számlán szereplő cikkeket a saját cikkeddel.
NAV engedélyes online pénztárgép vezérlés: Neked elegendő a DRONshop-ban elkészítened a nyugtákat és számlákat, illetve kezdeményezned a pénztárnyitás és zárás funkciókat. Ezáltal kiküszöbölhetők az elgépelésből származó hibák, gyorsabbá és kényelmesebbé válnak a műveletek.
Akár saját, akár bérelt webáruházzal rendelkezel, biztosítjuk a webáruház integrációt, amennyiben az adott webáruház alkalmas erre.
A szállítói költség számlákhoz rendelhetők automatikusan költség típusok. Egyéb, nem számla alapú költségek is rögzíthetők, így hatékony költség elemzéseket, kimutatásokat készíthet a rendszer.
Bankszámlák hatékony kezelése, számla kiegyenlítések vezetése, külső könyvelő programok részére adatok feladása, pénzügyi kimutatások, cashflow, és még sok egyéb lehetőség…
Szakembereink már készülnek a kötelező e-pénztárgép cserére: a DRONshop rendszer minden tekintetben támogatni fogja az átállást az új e-pénztárgépekre, kihasználva az új rendszer által biztosított lehetőségeket.
A DRONshop a „nagy” vállalatirányítási rendszerünk (DRONerp) alapjaira épül, ezáltal biztosított a fejlődés lehetősége akár kis lépésekben, egy-egy új szolgáltatás opció hozzáadásával, akár nagyobb ugrásokkal, fellépve a nagyobb rendszereinkre egyszerűen, gyorsan, anélkül, hogy komoly bevezetési problémákra kellene számítanod...
Munkatársunk 2 munkanapon belül keresni fog.
ÉrdekelVállalkozásodra és folyamataidra szabott rendszert ajánlunk neked.
Igényfelmérés