DRONsale

DRONsale – Integrált több telephelyes ügyviteli rendszer

A DRONsale egy integrált ügyviteli rendszer, amely sok-sok választható szolgáltatással optimalizálható. Lefedi a teljes beszerzési-értékesítési folyamatot készletgazdálkodással, pénzüggyel és akár könyveléssel együtt. A „nagy” ERP rendszer egyszerűsített változata, mérsékelt áron.

A Funkciótérképen mutatjuk, mely funkciók tartoznak az alaprendszerhez, illetve melyek a választható opciók.

 

Az alap rendszer szolgáltatásai

Törzsadatok – Partner (vevő, szállító, pénzügyi partner) és Cikk (Áruk és szolgáltatások, cikk jellemzők) rögzítése és karbantartása, adószám ellenőrzés, Vonalkód használat, termék és polccímke nyomtatás

Beszerzés és értékesítési folyamatok:

Bevételezés, Árajánlat, Vevői rendelés nyilvántartás, Díjbekérő, előleg számla, Szállítólevél, Számla, Előleg nyilvántartás, Végszámla, Számlával egy tekintet alá eső okirat, NAV Online lejelentés

Számla küldés email-ben

Bizonylat másolás, származtatás, releváns adatok egyszeri bevitele

Pénztár, pénztár zárás, pénztár jelentés

Több bankszámla, bankszámla kivonat

Automatikus vevői számla iktatás

Folyószámla kezelés

Készletgazdálkodás, beszerzési és értékesítési ár nyilvántartás, Kedvezmény rendszer

Forgalmi és készlet lekérdezések

 

Néhány kiemelt funkció, ami nagyban javítja a hatékonyságot

(A Funkciótérkép mutatja a választható szolgáltatásokat)

Teljesen automatizált áru bevételezés

Vannak belföldi beszállítóid, akiktől rendszeresen rendeled ugyanazokat a termékeket, vagy szolgáltatásokat?

A NAV Online rendszeréből letöltött szállítói számla adatok alapján a rendszer képes automatikusan előállítani a bevételezési bizonylatokat, csak egyszer kell összerendelned a számlán szereplő cikkeket a saját cikkeiddel.

 


Raktárkezelés és speciális nyilvántartások

Több raktár, Raktári pozíció, Bizományos raktárak - fogyás lejelentés, Konszignációs raktárak, Garanciaszám (egyedi gyári szám), Sarzs-, adag-, LOT- szám, lejárati idő nyilvántartás

 

Üzletkötő elszámolás, Lejárt tartozás figyelés, Vevői hitelkeret, Skontó kezelés, ADR nyilvántartás, EPR bevallás támogatás

 


Szállítói rendelés nyilvántartás

Automatikus szállítói rendelés megajánlás vevői rendelés, minimum készlet vagy saját rendelési igény alapján

Bevételezés Szállítói rendelés alapján

 


Export értékesítés támogatása

Proforma számla, Export szállítólevél és számla, Kétnyelvű bizonylatok, Partner nyelv választás, Cikk nyelvesítés, Paritás és súly adatok

 


Pénztárgép integráció

NAV engedélyes online pénztárgép vezérlés: Neked elegendő a DRONsale-ben elkészítened a nyugtákat és számlákat, illetve kezdeményezned a pénztárnyitás és zárás funkciókat. Ezáltal kiküszöbölhetők az elgépelésből származó hibák, gyorsabbá és kényelmesebbé válnak a műveletek.

 


Webáruház integráció

Akár saját, akár bérelt webáruházzal rendelkezel, biztosítjuk a webáruház integrációt, amennyiben az adott webáruház alkalmas erre.


Hatékony költség kimutatás 

Szállítói számlák iktatása a NAV Online szállítói számla lekérdezés alapján.

A szállítói költség számlákhoz rendelhetők automatikusan költség típusok. Egyéb, nem számla alapú költségek is rögzíthetők, így hatékony költség elemzéseket, kimutatásokat készíthet a rendszer.


Korszerű pénzügyi szolgáltatás opciók

Bankszámlák hatékony kezelése, számla kiegyenlítések vezetése, külső könyvelő programok részére adatok feladása, pénzügyi kimutatások, cashflow, és még sok egyéb lehetőség…

 

Egyéb információk

Felkészülés az e-nyugta és e-pénztárgép bevezetésére

Szakembereink már készülnek a kötelező e-pénztárgép cserére: a DRONsale rendszer minden tekintetben támogatni fogja az átállást az új e-pénztárgépekre, kihasználva az új rendszer által biztosított lehetőségeket.

 


Együtt fejlődhet a rendszer a vállalkozásoddal

A DRONsale a „nagy” vállalatirányítási rendszerünk (DRONerp) alapjaira épül, ezáltal biztosított a fejlődés lehetősége akár kis lépésekben, egy-egy új szolgáltatás opció hozzáadásával, akár nagyobb ugrásokkal, fellépve a nagyobb rendszereinkre egyszerűen, gyorsan, anélkül, hogy komoly bevezetési problémákra kellene számítania...

 
A DRONsale egy rugalmas, testre szabható megoldás, amely kisvállalkozások számára mérsékelt áron nyújt segítséget a hatékonyság növelésében és az adminisztráció csökkentésében.
Vissza