DRONsale

DRONsale – Modern és hatékony kis és nagykereskedelmi rendszer

A DRONsale egy átfogó kereskedelmi rendszer, amely nagykereskedelmi raktárt, kiskereskedelmi boltot (boltokat) és webáruházat üzemeltető vállalkozások működésének optimalizálására készült, akár több, helyben telepített, önállóan is működőképes telephellyel és/vagy bolttal. Segítségével hatékonyan kezelhetők a beszerzési, értékesítési, készletgazdálkodási és pénzügyi folyamatok, támogatva a digitális transzformációt és az automatizációt. Néhány kiemelt funkció, ami nagyban javítja a hatékonyságot.

 

Néhány kiemelt funkció, ami nagyban javítja a hatékonyságot

Teljesen automatizált áru bevételezés

Vannak belföldi beszállítói, akiktől rendszeresen rendeli ugyanazokat a termékeket, vagy szolgáltatásokat?
A NAV Online rendszeréből letöltött szállítói számla adatok alapján a rendszer képes automatikusan előállítani a bevételezési bizonylatokat, csak egyszer kell összerendelnie a számlán szereplő cikkeket a saját cikkével.


 

Pénztárgép integráció

NAV engedélyes online pénztárgép vezérlés: Önnek elegendő a DRONsale-ban elkészíteni a nyugtákat és számlákat, illetve kezdeményezni a pénztárnyitás és zárás funkciókat. Ezáltal kiküszöbölhetők az elgépelésből származó hibák, gyorsabbá és kényelmesebbé válnak a műveletek.


 

Felkészülés az e-nyugta bevezetésére 

Szakembereink már készülnek a kötelező e-pénztárgép cserére: garantáljuk, hogy a DRONerp rendszer minden tekintetben támogatni fogja az átállást az új e-pénztárgépekre, kihasználva az új rendszer által biztosított lehetőségeket.


 

Webáruház integráció

Akár saját, akár bérelt webáruházzal rendelkezik, biztosítjuk a webáruház integrációt, amennyiben az adott webáruház alkalmas erre.


 

Hatékony költség kimutatás 

A szállítói költség számlákhoz rendelhetők automatikusan költség típusok. Egyéb, nem számla alapú költségek is rögzíthetők, így hatékony költség elemzéseket, kimutatásokat készíthet a rendszer.


 

Korszerű pénzügyi szolgáltatás opciók

Bankszámlák hatékony kezelése, számla kiegyenlítések vezetése, külső könyvelő programok részére adatok feladása, pénzügyi kimutatások, cashflow, és még sok egyéb lehetőség…


 

Együtt fejlődhet a rendszer az Ön vállalkozásával

A DRONsale a „nagy” vállalatirányítási rendszerünk (DRONerp) alapjaira épül, ezáltal biztosított a fejlődés lehetősége akár kis lépésekben, egy-egy új szolgáltatás opció hozzáadásával, akár nagyobb ugrásokkal, fellépve a nagyobb rendszereinkre egyszerűen, gyorsan, anélkül, hogy komoly bevezetési problémákra kellene számítania...

 
A DRONsale egy rugalmas, testre szabható megoldás, amely kisvállalkozások számára mérsékelt áron nyújt segítséget a hatékonyság növelésében és az adminisztráció csökkentésében.
Vissza