A DRONsale egy integrált ügyviteli rendszer, amely sok-sok választható szolgáltatással optimalizálható. Lefedi a teljes beszerzési-értékesítési folyamatot készletgazdálkodással, pénzüggyel és akár könyveléssel együtt. A „nagy” ERP rendszer egyszerűsített változata, mérsékelt áron.
A Funkciótérképen mutatjuk, mely funkciók tartoznak az alaprendszerhez, illetve melyek a választható opciók.
Törzsadatok – Partner (vevő, szállító, pénzügyi partner) és Cikk (Áruk és szolgáltatások, cikk jellemzők) rögzítése és karbantartása, adószám ellenőrzés, Vonalkód használat, termék és polccímke nyomtatás
Beszerzés és értékesítési folyamatok:
Bevételezés, Árajánlat, Vevői rendelés nyilvántartás, Díjbekérő, előleg számla, Szállítólevél, Számla, Előleg nyilvántartás, Végszámla, Számlával egy tekintet alá eső okirat, NAV Online lejelentés
Számla küldés email-ben
Bizonylat másolás, származtatás, releváns adatok egyszeri bevitele
Pénztár, pénztár zárás, pénztár jelentés
Több bankszámla, bankszámla kivonat
Automatikus vevői számla iktatás
Folyószámla kezelés
Készletgazdálkodás, beszerzési és értékesítési ár nyilvántartás, Kedvezmény rendszer
Forgalmi és készlet lekérdezések
(A Funkciótérkép mutatja a választható szolgáltatásokat)
Vannak belföldi beszállítóid, akiktől rendszeresen rendeled ugyanazokat a termékeket, vagy szolgáltatásokat?
A NAV Online rendszeréből letöltött szállítói számla adatok alapján a rendszer képes automatikusan előállítani a bevételezési bizonylatokat, csak egyszer kell összerendelned a számlán szereplő cikkeket a saját cikkeiddel.
Több raktár, Raktári pozíció, Bizományos raktárak - fogyás lejelentés, Konszignációs raktárak, Garanciaszám (egyedi gyári szám), Sarzs-, adag-, LOT- szám, lejárati idő nyilvántartás
Üzletkötő elszámolás, Lejárt tartozás figyelés, Vevői hitelkeret, Skontó kezelés, ADR nyilvántartás, EPR bevallás támogatás
Automatikus szállítói rendelés megajánlás vevői rendelés, minimum készlet vagy saját rendelési igény alapján
Bevételezés Szállítói rendelés alapján
Proforma számla, Export szállítólevél és számla, Kétnyelvű bizonylatok, Partner nyelv választás, Cikk nyelvesítés, Paritás és súly adatok
NAV engedélyes online pénztárgép vezérlés: Neked elegendő a DRONsale-ben elkészítened a nyugtákat és számlákat, illetve kezdeményezned a pénztárnyitás és zárás funkciókat. Ezáltal kiküszöbölhetők az elgépelésből származó hibák, gyorsabbá és kényelmesebbé válnak a műveletek.
Akár saját, akár bérelt webáruházzal rendelkezel, biztosítjuk a webáruház integrációt, amennyiben az adott webáruház alkalmas erre.
Szállítói számlák iktatása a NAV Online szállítói számla lekérdezés alapján.
A szállítói költség számlákhoz rendelhetők automatikusan költség típusok. Egyéb, nem számla alapú költségek is rögzíthetők, így hatékony költség elemzéseket, kimutatásokat készíthet a rendszer.
Bankszámlák hatékony kezelése, számla kiegyenlítések vezetése, külső könyvelő programok részére adatok feladása, pénzügyi kimutatások, cashflow, és még sok egyéb lehetőség…
Szakembereink már készülnek a kötelező e-pénztárgép cserére: a DRONsale rendszer minden tekintetben támogatni fogja az átállást az új e-pénztárgépekre, kihasználva az új rendszer által biztosított lehetőségeket.
A DRONsale a „nagy” vállalatirányítási rendszerünk (DRONerp) alapjaira épül, ezáltal biztosított a fejlődés lehetősége akár kis lépésekben, egy-egy új szolgáltatás opció hozzáadásával, akár nagyobb ugrásokkal, fellépve a nagyobb rendszereinkre egyszerűen, gyorsan, anélkül, hogy komoly bevezetési problémákra kellene számítania...