Bevételezési folyamat digitalizálása és automatizálása

Bevételezési folyamat digitalizálása és automatizálása

- valós megoldás több telephelyes kereskedelmi környezetben

valós megoldás több telephelyes kereskedelmi környezetben...

Kihívás:

Három fizikai áruház és egy webáruház logisztikai kiszolgálása manuális bevételezéssel már nem volt hatékony. Az emberi erőforrás túlterheltté vált az állandó árazás, címkecsere, NAV-kompatibilis adminisztráció, valamint a beérkező szállítmányok folyamatos kezelése miatt.

 

Megoldás – DRONerp automatizált bevételezési modul:

  • NAV integráció: Szállítói számlák automatikus letöltése és iktatása a NAV Online Számla rendszerből
  • Cikktörzs tanulás: Egyszeri párosítás után a rendszer önállóan rendeli hozzá a számlatételeket a belső cikktörzshöz
  • Automatikus bevételezés: Bizonylatgenerálás a számla adatai alapján
  • Árképzési algoritmus: Beszerzési ár alapján történő automatikus eladási ár meghatározás, képlet és kerekítési szabály szerint, szállítási költség figyelembevételével
  • Címkenyomtatás: Polc- és termékcímkék előállítása a bevételezett készlet és árváltozás alapján
  • Időzített árfrissítés: Az árváltozások életbe lépése szinkronizálható a címkecserével és árufeltöltéssel
  • Pénzügyi integráció: Automatikus kontírozás és könyvelési folyamatok
 

Eredmény:

A teljes bevételezési folyamat adminisztratív oldala automatizált. A humán munkaerő szerepe a fizikai ellenőrzésre, címkézésre és az árufeltöltésre korlátozódik, jelentősen csökkentve a hibalehetőséget és a ráfordított időt.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
gyorsan és egyszerűen!

Munkatársunk 2 munkanapon belül keresni fog.

Érdekel

Mondd el, mire van szüksége
vállalkozásodnak!

Vállalkozásodra és folyamataidra szabott rendszert ajánlunk neked.

Igényfelmérés
Vissza