Kedvezményezett neve: EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.

A szerződött támogatás összege: 5 063 688 Ft

 

Képzések elnevezése és célja:

  • Együttműködési és stresszkezelési tréning (45 óra) - A képzés célja, hogy az egy csapatban dolgozó munkatársak egymással, vezetőjükkel és más területen dolgozókkal a munkavégzés során hatékonyan tudjanak együtt dolgozni

A képzés további célja, hogy a résztvevők megismerjék a munka során előforduló stresszhelyzetek kezelésének módjait, felismerjék a jeleit és megelőzzék a kiégési szindrómát. Ismerjenek meg hatékony eszközöket a munkatársak közötti konfliktusok feloldására, a munkatársak és ügyfelek közötti higgadt kommunikáció elősegítésére stresszes helyzetekben.

  • Kommunikációs kompetenciafejlesztés (30 óra) - A képzés során a résztvevő olyan ismereteket szerez a kommunikáció szabályszerűségeiről, amelyek alkalmazásával akár a for profit és akár a nonprofit szférában dolgozva képes hatékonyabban alkalmazni személyes adottságait és a már meglévő szakmai ismereteit az üzleti és szervezeti célok elérésében. Képes kommunikációját céljainak megfelelően úgy alakítani, hogy saját maga és a másik fél érdekeit is szem előtt tartja.
    • Informatikai alapok (30 óra) - A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.

 

 

A képzések részletes bemutatása:

 

Együttműködési és stresszkezelési tréning (45 óra) - A képzés 2 tananyagegységet tartalmazott.

  1. Együttműködési kompetenciafejlesztés: A modul célja, hogy az egy csapatban dolgozó munkatársak egymással, vezetőjükkel és más területen dolgozókkal a munkavégzés során hatékonyan tudjanak együtt dolgozni.
  2. Stresszkezelés: A modul célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikáció elméletekkel, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeivel, az empátia, meggyőzés, társas befolyásolás használatával, hasznosságával

 

Kommunikációs kompetenciafejlesztés (30 óra)- A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.

  1. A társas kommunikáció alapjai: A modul célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikáció elméletekkel, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeivel, az empátia, meggyőzés, társas befolyásolás használatával, hasznosságával.
  2. Konfliktuskezelés: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikációs problémák kezelésével, a konfliktus megelőzését segítő kommunikációs eszközökkel. A konfliktus körülményektől függően képes lesz a résztvevő kiválasztani a megfelelő visszajelzést.
  3. Asszertivitás: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerje az asszertív magatartás alapjait, előnyeit, az emberi viselkedés sémáit, az asszertív kommunikációt. A résztvevő megismeri, és alkalmazni tudja az asszertív üzenetek szerkesztésének szabályait.

 

 

Informatikai alapok (30 óra) - A képzés 1 tananyagegységet tartalmazott.

  1. Informatikai kompetenciafejlesztés: A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.

 

 

A képzések megvalósítási időtartama:

 

  • Kommunikációs kompetenciafejlesztés (30 óra) – 2023.11.02. - 2023.11.15.
  • Együttműködési és stresszkezelési tréning (45 óra) – 2023.12.01. - 2023.12.29.
  • Informatikai alapok (30 óra) – 2023.11.16. – 2023.11.30.